إشـطـــااااااااااااات بالهــــبل
 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الزوجة النكدية

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكدية   السبت فبراير 06, 2010 9:33 pm


1- تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله

فهو طوال اليوم يدعى حسبى الله ونعم الوكيل



2- تساعد الزوج على غض البصر

لانه سوف يكره صنف الحريم


3- تساعد الزوج على غض البصر

لانه على طول هربان عند امه


4-تساعد الزوج على ان يحافظ على وزنه ورشاقته

لانه دائما نفسه مسدوده عن الاكل


5- تجعل من زوجها رجلا عظيما

فبسبب زهقه وقرفه منها سوف يقضى وقتا اطول

فى العمل مما يجعله انسانا ناجحا فى عمله

ويحقق المثل القائل وراء كل رجل عظيم امراه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mazzika
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 11151
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 26
الموقع : Easy come Easy go

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   السبت فبراير 06, 2010 10:19 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههه
ههههههههه
هههههه
هههه
هه
ه
تسلم الاياااااااااااااااااااااااااادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   السبت فبراير 06, 2010 10:40 pm

Very Happy وتسلم الضحكات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mazzika
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 11151
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 26
الموقع : Easy come Easy go

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   السبت فبراير 06, 2010 10:47 pm

دى تنفع
مسج للموبايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fantastic Heart
مدير المنتـدى
مدير المنتـدى
avatar

عدد المساهمات : 9190
تاريخ التسجيل : 29/11/2009
العمر : 29
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد فبراير 07, 2010 3:12 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا ياستى الله الغنى عن دى فوائد ... وربنا انا ده سبب انى ابقا عظيم فانا مش عايز اكون عظيم ف عملى ... العظيمة لله وحده Very Happy

بس اخر حاجة وربنا Very Happy

____________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد فبراير 07, 2010 3:37 pm

Embarassed نورتو وربنا Embarassed
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ẺЍgįḾἕRǿ
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 6480
تاريخ التسجيل : 30/11/2009
العمر : 30
الموقع :

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد فبراير 07, 2010 4:55 pm

فعلا هقضي وقت كتير في الشغل

الشغل ها :
البيت التاني


وهي بقي تولع بجاز

____________________________





[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mazzika
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 11151
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 26
الموقع : Easy come Easy go

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد فبراير 07, 2010 7:02 pm

يا رب يكون فى مواضيع ناااااار
زى المواضيع الهيلا دى
تسلم ايديييييييييكى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد فبراير 07, 2010 10:09 pm

lol! lol! تسييح ده ولا ايه ياعمرو lol! lol!

وان شاء الله قريب اوى ياميوزك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mazzika
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 11151
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 26
الموقع : Easy come Easy go

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الأحد فبراير 07, 2010 11:55 pm

بس بجد
الموضووووووع يجنن
تسلم الايادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين فبراير 08, 2010 10:59 pm

lol! انت بتزود مساهماتك ولا ايه يااسلام lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mazzika
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 11151
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 26
الموقع : Easy come Easy go

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين فبراير 08, 2010 11:01 pm

انا والله مبتفرقش معايا موضوع المساهمات ده خااااالص
بس الموضوع الى يجننننننننننن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lo2a
عضو مظبط التظابيط
عضو مظبط التظابيط
avatar

عدد المساهمات : 345
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الإثنين فبراير 08, 2010 11:05 pm

gmden mooooooooooooooooooooooooooooot ya mima

teslam edek lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء فبراير 09, 2010 9:30 am

Very Happy بهزر على فكره ياسولوم وتسلم ياقممر يازوق ياسكر
ومنورة يالؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤا ومتغيبيش تانى بقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lo2a
عضو مظبط التظابيط
عضو مظبط التظابيط
avatar

عدد المساهمات : 345
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الثلاثاء فبراير 09, 2010 2:46 pm

en sha2 allh ya mima Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس فبراير 11, 2010 10:41 pm

Very Happy بتنورى المنتدى ياعسولة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lo2a
عضو مظبط التظابيط
عضو مظبط التظابيط
avatar

عدد المساهمات : 345
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 23

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   الخميس فبراير 11, 2010 11:36 pm

THNX YA 2AMRAIA
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŁάM§£
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 2321
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 25
الموقع : www.eslamwagdy.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجة النكدية   السبت يونيو 26, 2010 11:22 am

اشطااااااااات بالعسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الزوجة النكدية
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبـــاب كــول :: كافيه شباب كووول :: الضحك والفرفشه-
انتقل الى: