شبـــاب كــول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إشـطـــااااااااااااات بالهــــبل

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MR.wA7eEd

MR.wA7eEd

اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Empty
مُساهمةموضوع: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 4:53 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم
انا النهاردة جاي اقول باي
انا ماشي لاني بصراحة مش بقيت وافي بناس كتير من هنا
معلش ممكن اكون بعطلكم عن حاجة بس لازم تعرفوا اية اللي حصل
صديق مش وفي خان صديقة اللي بصراحة بيعتبره اخوة الكبير وانا مش هاكابر واقول انا مش غلطت انا غلطت وخونت في الانسان اللي وقف جنبي في مواقف كتير وصراحة انا مش مضايق اني اقول كدة انا لما كنت بتزنق في فلوس كنت الجأ ليه وهو اللي كان بينجدني وبصراحة انت عندك حق في كل اللي انت بتقول انك عملت اللي عليك وانت اصلا مش مطالب انك تعرف واحد زي وانا اسف جدا وانا بقول اني خنتك بصراحة لاني مش عاوز اكدب عليك اكتر من كدة وبجد انت بني ادام جميل علشان انت الوحيد اللي كنت بتقف جنبي وانت الوحيد اللي كنت علي بالي لما اقع في مصيبة انا بكتب الاعتذار دة مش علشان نرجع صحاب علشان اكيد اللي انا عملته مش ممكن تنساه ابدا ويمكن يسبب ليك مشاكل بس طلما انت قوي ومش بتعمل حاجة غلط اقف ادام الدنيا كلها وطلما انت نيتك خير وانا اكتر واحد يعرف كدة وانت فعلا راجل عن ناس تانية كتير بس تصدق انا المرة دية اول مرة في حياتي اكون غلطان مع واحد صحبي ولا مرة في حياتي حصلت علشان كدة انا لازم اكتب الكلام دة وانا عارف ان في ناس كتير اوي زعلانة مني اوي بس يمكن لما تسمع اني مش كبرت دماغي وقولت مش تفقرق معايا وخلاص لا انت تفرق معايا وانا فعلا غلطان لاني عملت كدة انا بكتب الاعتذار دة علشان مش تقول امسح رقمك من علي التليفون بس انا بكتب علشان اقول لما اكلمك رد عليا علشان انت فعلا لو مش رديت عليا فعلا هاتبقي عندي ازمة وانا فعلا بعتذر لحاجة اصلا اكبر من اني اقول اسف انا لو طايل اقدم رقابتي تحت رجليك كنت عملتها

ويا جماعة انا مش هاخاف اقول الراجل دة مين ميـــشو يا جدعان هو الراجل دة هو الشخص اللي انا خونته بس اقولك انا اسف وياريت بس مش تسامحني تشفق علي

وشكرا يا جماعة علي كل لحظة عشاتها معاكم علي المنتدي
Tear Yas
عضو خاربهاااااااااا
عضو خاربهاااااااااا
Tear Yas

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالجمعة ديسمبر 11, 2009 4:56 am

ياااااااااه للدرجه دى بتعتزر

فعلا شكلك عملت غلط جامد بسى ياميشو وحيد شكله مش عايز يخسرك فياريت تقبل اعتزاره عشان خاطر كل اللى فى المنتدى

ولا مش تمشى من المنتدى ياوحيد غير لما ميشو يقولك ومعتقدش ان ميشو عيرضى يقولك كده

وياريت ترجعوا صحاب تانى
MR.wA7eEd

MR.wA7eEd

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 10:26 pm

انا فعلا بتمني دة بس هو يرضي
ZoZoOoO
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
ZoZoOoO

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 10:52 pm

ايه ياوحيد انت حطيت اعتزارك ومشيت من غير ماتشوف الردود كدة ليه
وياترى ايه الاخبار صالحته ولا لسه
(prince)
عضو بيكبر
عضو بيكبر
(prince)

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالأربعاء يناير 20, 2010 8:38 am

عدل سابقا من قبل (prince) في الخميس فبراير 04, 2010 2:01 pm عدل 1 مرات
MR_X_BACK
عضو بيكبر
عضو بيكبر
MR_X_BACK

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالسبت يناير 30, 2010 12:54 pm

تسلم ايدك يا MR.wA7eEd
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية   اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية Emptyالسبت يناير 30, 2010 1:24 pm

معلش يا ميشوووووووووووو سامحه بقى المرادى
واقعدووووووووووا مع بعض واتفهمواااااااااااااااااااااا
وان شاء الله هتبقوا اصحاب اكتر من الاول

اعتذار ......ويفضل الدخول اليه للاهمية
صفحة 1 من اصل 1