إشـطـــااااااااااااات بالهــــبل
 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 9:13 pm


موضوعى هو موضوع شبابى لكنه بيناقش بعض
تصرفات الشباب فى حياتهم
وهنشوف هل كل شاب بيختلف عن الاخر
سواء بالتصرفات او بالشخصيه
ام ان مرحلة الشباب كلها تمشى ع مصعد ليس مختلف







هنطرح هنا بعض الاسئله
واللى من خلالها هنعرف شخصية كل شاب
اسئله هتبقى موجوده للكل لكن الاختلاف فيها هو اختلاف الاجوبه
واللى هي هتعبر لينا عن شخصية كل فرد من الشباب والبنات












نبدأ باسئلــة للشبــاب




1: عاوزين نعرف منك هل مريت بتجربة حب قبل

كده ولا لا ؟؟


2: هل انت اتبعت اسلوب عشان ابقى راجل اشرب سجاير ولا انت عمرك ما شربتها؟؟


3: بتهتم بالموضه واللبس عشان ايه ؟
عشان ترضى نفسك ولا ترضى غيرك ولا عشان تعجب البنات؟؟


4: لو اتيجت لك فرصة الجواز تتجوز ؟ ولا ليك سن
معين تحب تتجوز فيه ؟؟


5: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتا عندك كام سنه؟
وهل بتحافظ على فروضك في المسجد؟؟


6: اذكر لينا موقف مضحك او محزن مر عليك فى حياتك؟؟


7: هل تحكم على اي بنت بمجرد النظر الي لبسها
وماهو حد الحشمة عندك؟؟



8: عندما تقف امام بنت محتشمة الملابس هل تحس
انها فرضت احترامها عليك ؟؟





9: هل ترى ان هناك بنت للزواج وبنت للمشي والصحوبيه ؟



نيجى بقي لاسئله البنات





1: ايه رايك فى شباب اليومين دول؟


2: ايه هو شعورك اما واحد بيعاكسك؟
وشايفه ان المعاكسه دى السبب فيها مين البنت ولا الولد؟


3: لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك
ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس والله معجب بجد وغرضى شريف؟



4: ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده

وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟



5: بتهتمى بالموضه والازياء ؟ ولا لا ؟


6: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتى عندك كام سنه ؟



7: هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟


8: بتفضلي انك تشتغلى ؟ ولا تتجوزى وتقعدى فى البيت ؟











من حق اللى بيجاوب انه يختار اللى هيجى بعده





يارب تكون الفكرة عجبتكم وبانتظار ارائكم واقتراحاتكم


مع تحيـــاتى وانتد



واللى هيقول هو ميشووووووووو المدير lol!

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





عدل سابقا من قبل Wa2NteD في الجمعة أبريل 23, 2010 12:00 am عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 9:17 pm

ههههههههههههه
ايوة ياعم ده انت مش مضيع وقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 9:19 pm

شوفى السرعة بقى

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 9:48 pm

يالا ياجماعة عاوزين شغل

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 9:53 pm

يلا مين هيجاوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 9:55 pm

هههههههههه اهو ياميشو مفيش اى تفاعل خالص ولا مناقشة

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 11:35 pm

جامد جدا ياووووووووووووووووووووووووووووووووووانتد
ويلا بقا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس أبريل 22, 2010 11:56 pm

انا هرد بقا ياووووووووووووووانتد





1: ايه رايك فى شباب اليومين دول؟

بجد فى منهم كتير جدا كويسين وبيقدروا يعتمدو على نفسهم كويس اوى
بس ياريت ياخدو بالهم من تصرفاتهم شوية وايه الى بيضرهم وايه الى هينفعهم



2: ايه هو شعورك اما واحد بيعاكسك؟
ببقا عاوزة الارض تتشق وتبلعنى

وشايفه ان المعاكسه دى السبب فيها مين البنت ولا الولد؟
امممممممم يعنى فى ولاد طبعها كده اصلا
وفى بنات هى بتخلى الى قدامها يعاكسها


3: لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك
ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس والله معجب بجد وغرضى شريف؟
هديلو على وشو واسيبو وامشى



4: ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده

وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟

ههههههههههههههههه
كنت هخش ف واحد بطريقه مش لازم تتشرح



5: بتهتمى بالموضه والازياء ؟ ولا لا ؟
عادى


6: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتى عندك كام سنه ؟
صراحه مش كل الاوقات ساعات كتير بقطع
وبصلى من وانا ف ابتدائى



7: هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟
شوية


8: بتفضلي انك تشتغلى ؟ ولا تتجوزى وتقعدى فى البيت ؟
لو الشغل الى ف دماغى( الى هو ان شاء الله مهنديه باذن الله ) يبقا اكيد اتمنى اشتغل

انما بقا لو محصلش نصيب ودخلت حاجه تانيه يبقا البيت احسن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fantastic Heart
مدير المنتـدى
مدير المنتـدى
avatar

عدد المساهمات : 9190
تاريخ التسجيل : 29/11/2009
العمر : 29
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة أبريل 23, 2010 2:43 am

1: عاوزين نعرف منك هل مريت بتجربة حب قبل كده ولا لا ؟؟

اه مريت

2: هل انت اتبعت اسلوب عشان ابقى راجل اشرب سجاير ولا انت عمرك ما شربتها؟؟

كتجربة مش اكتر وكان من زمان جدا .. لكن حوار ابقى راجل والكلام ده فالحمدلله انا عارف نفسى

3: بتهتم بالموضه واللبس عشان ايه ؟ عشان ترضى نفسك ولا ترضى غيرك ولا عشان تعجب البنات؟؟

ومين قال اصلا انى بهتم بالموضة .. انا لما بنزل اجيب لبس بجيب اللى عاجبنى مببصش بقى لا لموضة ولا لحاجة


4: لو اتيجت لك فرصة الجواز تتجوز ؟ ولا ليك سن معين تحب تتجوز فيه ؟؟

لا طبعا متجوزش الا ف سن مابين ال 25 و ال 30 ع الاقل اكون مؤهل انى افتح بيت

5: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتا عندك كام سنه؟ وهل بتحافظ على فروضك في المسجد؟؟

بصلى بس للأسف بقطع كتير وبرجع تانى وبصلى وانا عندى 7 او 8 سنين .. وفروضى ف المسجد بتكون صعبة جدا عشان مواعيد كورساتى


6: اذكر لينا موقف مضحك او محزن مر عليك فى حياتك؟؟

بلاش محزن خلينا ف المضحك

مرة كنت ماشى زمان ومتأخر جدا ع الدرس وكان الدرس بعيد ومعايا فلوس المواصلات وللأسف جيت أدور عليها قبل ما اركب ملقيتهاش.. روحت جارى ورا عربية نقل واتشعلقت فيها .. المهم فضلت ماشية طيارة وعدت من اودام الدرس وموقفتش وفضلت ماشية لحد ماتقريبا سافرت بيا ولما قلقت خليت الراجل يقف ويرجعنى Very Happy

7: هل تحكم على اي بنت بمجرد النظر الي لبسها وماهو حد الحشمة عندك؟؟

اى بنت اكيد مبكونش عارفها فعلى اساس لبسها بكون شخصية سريعه عنها اذا كانت محترمة ولا نص كوم
والحشمة ان لبسها يكون مغطى جميع اجزاء جسمها وميكونش ضيق اوى ولا واسع اوى .. المعقول

8: عندما تقف امام بنت محتشمة الملابس هل تحس انها فرضت احترامها عليك ؟؟

أكيييد.. بس مش كله


9: هل ترى ان هناك بنت للزواج وبنت للمشي والصحوبيه ؟

طبعا ارى ومليون ارى .. انزل القومية ولا الجامعة وانت ترىVery Happy

اى خدمة ياعم وانتد .. وتسلم على حبة الاسألة الموووز دول

____________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة أبريل 23, 2010 4:53 pm

اشطةةةةةةة اى خدمة ده كرسى الاعتراف نامبر تو بس ده لكل الناس Laughing

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة أبريل 23, 2010 5:03 pm

ههههههههههههههههه ايوه يا عم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ħ...ĐãβΏŘ
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 3822
تاريخ التسجيل : 01/04/2010
العمر : 23
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة أبريل 23, 2010 5:23 pm

كل الكلام ده جامد بس ياريت تجاوبنا انت عليه


اشطه ياوانتد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة أبريل 23, 2010 5:26 pm

ياجماعة الموضوع نازل علشان كل اللى يدخله يرد على الاسئلة مش يقولى حلو وخلاص

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fantastic Heart
مدير المنتـدى
مدير المنتـدى
avatar

عدد المساهمات : 9190
تاريخ التسجيل : 29/11/2009
العمر : 29
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة أبريل 23, 2010 9:33 pm

اه فعلا ايه ده .. هو كله بيدخل يزود مساهماته وخلاص

دانتوا عالم كسلانة Evil or Very Mad

يالا يادبور ويالا يارودى جاوبوا

____________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
james
عضو إشطااااات عليه
عضو إشطااااات عليه
avatar

عدد المساهمات : 586
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 27
الموقع : www.5alekfe7alak.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأحد أبريل 25, 2010 2:08 am

انا هجاوب يا جماعه
سكوت فى المسرح من فضلكوا Very Happy


1: عاوزين نعرف منك هل مريت بتجربة حب قبل كده ولا لا ؟؟

اها

2: هل انت اتبعت اسلوب عشان ابقى راجل اشرب سجاير ولا انت عمرك ما شربتها؟؟

الحمد لله عمرى ما حطيتها فى بقى لا مولعه ولا مطفيه واى حد بيشربها عشان يبقى راجل اقوله تيييييييييييت

3: بتهتم بالموضه واللبس عشان ايه ؟ عشان ترضى نفسك ولا ترضى غيرك ولا عشان تعجب البنات؟؟

مش بهتم . ومبهتمش انى اعجب حد انا مخالف المثل اللى بيقول كل اللى يعجبك والبس اللى يعجب الناس
انا باكل اللى يعجبنى والبس اللى يعجبنى


4: لو اتيجت لك فرصة الجواز تتجوز ؟ ولا ليك سن معين تحب تتجوز فيه ؟؟

المشكله مش فى السن المشكله فى انى اقدر اتحمل مسؤلية بيت كامل

5: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتا عندك كام سنه؟ وهل بتحافظ على فروضك في المسجد؟؟

الحمد لله بس للاسف مش بدوام على الصلاه

6: اذكر لينا موقف مضحك او محزن مر عليك فى حياتك؟؟

المحزن ان البنى ادمه اللى عشت طول عمرى احبها قالتلى ببساطه خلينا اصحاب احسن .
المضحك: انى كنت يوم فى كايرو كنت رايح اقابل واحد صاحبى اول مره اشوفه فى حياتى المهم وانا رايح اسلم عليه اتكعبلت فى لارصيف ووقعت فى الجنينه وقعدنا انا وهو نضحك Very Happy
7: هل تحكم على اي بنت بمجرد النظر الي لبسها وماهو حد الحشمة عندك؟؟

اكيد لا طبعا فى بنات متكونش تقصد اغراء باللبس اللى هما لابسينو حد الحشمه يعنى الحجاب مثلا ولبس كويس محتشم


8: عندما تقف امام بنت محتشمة الملابس هل تحس انها فرضت احترامها عليك ؟؟

فى المعظم برضو


9: هل ترى ان هناك بنت للزواج وبنت للمشي والصحوبيه ؟

لا انا مش ارى حاجه Very Happy
بس فى ولاد بيقولوا انا متجوزش واحده مشيت معاها قبل كده

والله ولى التوفيق cheers
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.agda3sohab.ahlamontada.com
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأحد أبريل 25, 2010 8:05 pm

هههههههههههههههههههههه اشطة اشطة

بس مش عارف الناس بتدخل تتفرج بس من غير مابترد lol!

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأحد أبريل 25, 2010 9:51 pm

طيب ماترد وتورينا ياووووووووووووووووووووووووانتد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأحد مايو 23, 2010 1:41 am

يووووووووووووووووووووو مفيش شغل خالص كدة
يامسهل يارب

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the new moon.twilight
عضو بيكبر
عضو بيكبر
avatar

عدد المساهمات : 172
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
العمر : 25
الموقع : alexandria

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأحد مايو 23, 2010 1:56 pm

: عاوزين نعرف منك هل مريت بتجربة حب قبل

كده ولا لا ؟؟
اها

2: هل انت اتبعت اسلوب عشان ابقى راجل اشرب سجاير ولا انت عمرك ما شربتها؟؟
انا الحمد لله عارف نفسى

3: بتهتم بالموضه واللبس عشان ايه ؟
عشان ترضى نفسك ولا ترضى غيرك ولا عشان تعجب البنات؟؟
انا لو اهتميت بالموضه فده علشان المظهر العام

4: لو اتيجت لك فرصة الجواز تتجوز ؟ ولا ليك سن
معين تحب تتجوز فيه ؟؟
انا لو اقدراجيب ربانه من فلوسى الخاصه ساعتها افكر فى الجواز

5: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتا عندك كام سنه؟
وهل بتحافظ على فروضك في المسجد؟؟
بقطع فى الصلاة بس مش بحب اضحك على نفسى ولا اقدر اضحك على ربنا اما فى المسجد ساعات و ساعات اما كام سنه من اول 1 اعدادى

6: اذكر لينا موقف مضحك او محزن مر عليك فى حياتك؟؟
خلينا تبع شخصيتى خلينا فى الموقف المحزن انا قبل امتحانات 1 ثانوى بيوم انا وحبيبتى افترقنا وساعتها كنت بنام فى الامتحانات لغاية نص الوقت لما يعدى ولما اصحى احل اللى اعرفه

7: هل تحكم على اي بنت بمجرد النظر الي لبسها
وماهو حد الحشمة عندك؟؟
البنت مفيش حد يقدر يحكم عليها او على اى شخص الا لما يعرفه كويس على رأى المثل تعرف فولان قال اه قاله عاشرته قاله لاء قال يبقه مش تعرفه


8: عندما تقف امام بنت محتشمة الملابس هل تحس
انها فرضت احترامها عليك ؟؟
مدام انا محترم اكيد احترامنا متساوى اما لو انا يعنى قليل الادب بس عندى دم هتكسف وهتفرض ادبها عليا اما لو بجحولا هتأثر




9: هل ترى ان هناك بنت للزواج وبنت للمشي والصحوبيه ؟
لا البنت بنت مهما كانت


نيجى بقي لاسئله البنات





1: ايه رايك فى شباب اليومين دول؟
بصراحه يعنى مش ولبد

2: ايه هو شعورك اما واحد بيعاكسك؟
وشايفه ان المعاكسه دى السبب فيها مين البنت ولا الولد؟
من وجهة نظرى ان اللى بيعاكس ده معجب بالجمال ومن ناحية البنت فى بنات بتبقى قصده تلبس علشان تتعاكس

3: لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك
ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس والله معجب بجد وغرضى شريف؟
هى سايبه


4: ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده

وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟

لما اى مدرس يحرجنى ادام اى حد سواء ولاد او بنات

5: بتهتمى بالموضه والازياء ؟ ولا لا ؟
look up

6: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتى عندك كام سنه ؟
look up


7: هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟
الحرية ليها حدودها ولا عواب

8: بتفضلي انك تشتغلى ؟ ولا تتجوزى وتقعدى فى البيت ؟
البنات تقول تشتغل او تقعد فى اما الولد المتعصب يقول تقعد فى البيت اما الراجل يسيبها مدام واثق فيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جحا المصرى
عضو مظبط التظابيط
عضو مظبط التظابيط
avatar

عدد المساهمات : 459
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأحد مايو 23, 2010 10:38 pm

اه حبيت
2 كتجربه فجربت لكن يعتبر مشربتش
3 عشان اعجب نفسى والناس اكيد
بس الناس يعجبها او ميعجبهاش تتفلق نفسى الاول ف الارضاء
لان الناس مبيعجبهاش حاجه وختلاف الازواق كمان
4 ابنى نفسى الاول وبعدين اتجوز
5 الحمد لله دلوقتى بصلى ساعات وساعات لا
بصلى وانا عندى اربع سنين
7الحكم مش بالمنظر بس اكيد لبسه بيقرب من شخصيه او بيدينى انطباع عنه
8فرضت؟ لا طبعا انا محترم من غير فرض منها
9 بالنسبه ليا مفيش بنت للمشى والصحوبيه
بس البنات نفسها عارفه كدا وهى الى بتصاحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fuzzy hearts

avatar

عدد المساهمات : 41
تاريخ التسجيل : 23/05/2010
العمر : 25
الموقع : alexandria

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الثلاثاء مايو 25, 2010 8:57 pm

انا رأيى من رأى سامر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Royal Supervisor
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3571
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 24
الموقع : www.agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الجمعة مايو 28, 2010 1:09 am

اشطة على الناس اللى منورة واحلى ردود بجد تسلمو

____________________________


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فراشة الحب
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 3263
تاريخ التسجيل : 28/04/2010
العمر : 24
الموقع : love for ever

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الخميس يونيو 10, 2010 12:32 am

خلاص بقى هجاوب وامرى لله
1: ايه رايك فى شباب اليومين دول؟
بصراحه يعنى فى منهم كتير جدا كويسين وبيقدروا يعتمدو على نفسهم كويس اوى وفى منهم اللى مش كويس
وتصرفاته مش كويسه ودا محدش يعتمد عليه ف حاجة خالص

2: ايه هو شعورك اما واحد بيعاكسك؟
وشايفه ان المعاكسه دى السبب فيها مين البنت ولا الولد؟
بصراحة انا بحتقر الولد اللى بيعاكس اى بنت لانها ممكن تكون اخته وانا طبعا بكون مكسوفة جدا وببص ف الارض
ممكن البنت هى اللى تخلى الولد يعكسها من لبسها ومشيها والكلام ده
لكن الولاد الحمد لله مش رحمين بنات محترمة ومش محترمة بيعكسوا Very Happy

3: لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك
ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس والله معجب بجد وغرضى شريف؟
هو انا هبقى مستغربة جدا بس ابسط حاجة هعملها هضربه بالقلم وامشى لان اللى يعمل كدا مش كويس والضرب احسن حاجة ليه Very Happy

4: ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده

وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟
لما كدبت وقولت لماما كلام مش صح واختى جت قالت الحقيقة

5: بتهتمى بالموضه والازياء ؟ ولا لا ؟
بهتم بالموضة اللى تنسبنى

6: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتى عندك كام سنه
بصلى سعات وبقطع سعات بس المعتاد انى بصلى الحمد لله
وبصلى من وانا عندى 7 سنين

7: هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟
لا مش بحقد عليهم بس بتغاظ لما بابا بيوافق انى اخويه يسافر ويخرج برحته وانا لا Very Happy

8: بتفضلي انك تشتغلى ؟ ولا تتجوزى وتقعدى فى البيت ؟
هو انا افضل انى اشتغل بس لو كان الشغل اللى بحلم بيه واللى نفسى فيه لكن لو كان غير كده يبقى خلاص اتجوز بقى وخلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NoOoNa
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 1913
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   السبت يونيو 19, 2010 8:27 pm

احنا نقدر برده ياوانتد منردش على موضوعك اللى فى الجووووووووووووووون ده وانا هاجاوب ياسيدى دلوقتى


1: ايه رايك فى شباب اليومين دول؟

بص انا شايفة انهم شباب صايعين ومش بتوع مذاكرة وكسلان جدا بس الصراحة مش كلهم ياوانتد عشان مظلمش حد بس


2: ايه هو شعورك اما واحد بيعاكسك؟

عادى يعنى مهو كل الشباب دلوقتى بيعاكسوا


وشايفه ان المعاكسه دى السبب فيها مين البنت ولا الولد؟

مش بتفرق بس هتبقى من البنت لو هى لابسة لبس ضيق او قصير واكيد لو هى لابسة كده اكيد هى بقى اللى عايزة تتعاكس
وهتبقى من الولد ليه مادام لاقى البنت محترمة

3: لو واحد وانتى ماشيه فى الشارع جيه ومسك ايدك
ووقف وقاللك انا مش بعاكس انا بس والله معجب بجد وغرضى شريف؟

وهو انا هبلة يعنى عشان اسيبه لغاية مايمسك ايدى وبعدين اصلا لو هو غرضه شريف هيسمح لنفسه انه يوقفنى فى الشارع ليه




وحسيتى انك مدلوق عليكى جردل ميه؟
: ايه اكتر موقف اتحطيتى فيه واتكسفتى كسفه جامده



هههههههههه لما كنت بفرقع صواريخ من البلكونة وكنت بستخبى فروحت مرة رامياه ع جارى وملحقتش استخبى وهو شافنىVery Happy


5: بتهتمى بالموضه والازياء ؟ ولا لا ؟


اه بس مش اوى يعنى


6: بتصلى ؟ طب لو بتصلى بتصلى وانتى عندك كام سنه ؟


اه الحمد لله بصلى ...هو الحقيقة بصلى من زمان اوى من وانا فى 3 ابتدائى بس بدأت استقر هو السنة دى


7: هل انتى بتحقدى على الشباب علشان عندهم حريه عنك؟


اه طبعا اكيد لو مش هاحقد على الشباب يبقى هاحقد ع مين يعنى


8: بتفضلي انك تشتغلى ؟ ولا تتجوزى وتقعدى فى البيت ؟


طبعا اشتغل...هاقعد فى البيت اعمل ايه يعنى

____________________________
غمض عينيك
غمض عينيك واحلم معايا
وهات ايديك واحضن هوايا

احضن هوايا لابعد حد
والمس معايا خدود الورد
لا نجوم وليل ولا سما ولا ارض


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŁάM§£
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد المساهمات : 2321
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 24
الموقع : www.eslamwagdy.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الأربعاء يونيو 23, 2010 12:58 pm

اشطاااااااااااااات على الموضوع تسلم الايادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NoOoNa
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 1913
تاريخ التسجيل : 01/12/2009
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الثلاثاء يونيو 29, 2010 12:42 pm

ليه مجاوبتش يااسلام

____________________________
غمض عينيك
غمض عينيك واحلم معايا
وهات ايديك واحضن هوايا

احضن هوايا لابعد حد
والمس معايا خدود الورد
لا نجوم وليل ولا سما ولا ارض


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eslam mansour

avatar

عدد المساهمات : 20
تاريخ التسجيل : 21/03/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: >< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><   الثلاثاء يونيو 29, 2010 2:02 pm

جامد اوى الموضوع ده
بسى مش اقدر ارد عليه دلوقتى
بسى اوعدكوه انى هرد فى اقرب وقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
>< شبـاب وبنـــات كله يتجمع هنـــا ><
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبـــاب كــول :: كافيه شباب كووول :: كـلام شـبـــــــــاب-
انتقل الى: