إشـطـــااااااااااااات بالهــــبل
 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Ũśť MẺ§§їפֿ
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3599
تاريخ التسجيل : 02/12/2009
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الجمعة فبراير 26, 2010 8:51 pm


ازيكم يا جماعة

انا حبيت اعرف رايكم فى الموضوع دا لو اتنين بيحبو بعض وحصلت حاجه لازم تخليهم يبعدو فترة عن بعض انا عاوز اعرف بقى

1 - هل الحب دا ممكن يقل بين الطرفين لانهم بعاد عن بعض وخصوصا ان مفيش اى وسيله للاتصال ببعض ؟

2 - هل بعد فترة الاشتياق والحنين للطرف الاخر انه يحصل نوع من عدم القبول بينهم ؟




____________________________
It Hurts To Breathe
Because Every Breath
I Take Proves ICan't Live
Without You...



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
Mazzika
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 11151
تاريخ التسجيل : 04/01/2010
العمر : 25
الموقع : Easy come Easy go

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الأحد مارس 07, 2010 6:28 pm

بص يا سيدى

اولاطبعا الموضوع فى الجووووووون لان احلى مسى الى كتبوووووو

انا عن نفسى لو بحبها بجد
مستحييل انساها او احب غيرها
ده اذا كنت عارف ومتاكد انها رجعااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جحا المصرى
عضو مظبط التظابيط
عضو مظبط التظابيط
avatar

عدد المساهمات : 459
تاريخ التسجيل : 09/01/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الأحد مارس 07, 2010 7:46 pm

لو سيبتوا بعض يبقى اعتقد ان علاقه الحب هتزيد
وهتتعلق بأمل ان ترجع لها تانى قريب
لانها وحشاك اوى وهتحس بقيمتها
وهتحبها اكتر واكتر وعمرك ما تنساها
وبيحصل مع ناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nourty
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

عدد المساهمات : 3617
تاريخ التسجيل : 30/11/2009
العمر : 24
الموقع : تحياتى لمن دمر حياتى

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الإثنين مارس 08, 2010 10:18 am

الموضوع جامد ومهم كمان تسلكم ايدك يا مسيى
انا من وجهة نظرى ان مثلا لو اتنين كانوا بيحبوا بعض والظروف فرقتهم وزى ما انت قولت مفيش اى وسيلة اتصال
يبقى الحب بيزيد لانوا بيكونوا عايزين يشوا بعض او يكلموا بعض باى طريقة
وبيستنوا بعض مهما طالت الايام ودى وجهة نظرى يارب تعجبكم اصل مجربتش Very Happy santa
وتسلم ايديك تانى على الموضوع الجميل دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ũśť MẺ§§їפֿ
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3599
تاريخ التسجيل : 02/12/2009
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الثلاثاء مارس 09, 2010 5:34 pm

ميرسي يا جماعه بجد رودودكم هايله

____________________________
It Hurts To Breathe
Because Every Breath
I Take Proves ICan't Live
Without You...



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
Fantastic Heart
مدير المنتـدى
مدير المنتـدى
avatar

عدد المساهمات : 9190
تاريخ التسجيل : 29/11/2009
العمر : 29
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الخميس مارس 11, 2010 6:25 pm

انا ساعات بصدق المثل اللى بيقول "اللى بعيد عن العين بعيد عن القلب"
فكمان دول مش بعيد عن العين بس دول حتى فقدوا اى وسيلة اتصال بينهم
الموضوع هيبقى ف الأول حكاية أمل انهم يكلموا بعض
بس لما البعد بينهم يطول وكل واحد ينشغل ف مشاغل الحياة الخاصة بيه اعتقد ان الحب هيقل شوية بشوية زى الشمعة

بس ممكن لو حبهم كبير اوى هيبقا فى امل يستنوا بعض وهيتمنوا بعض لأخر لحظة

وموضوع حلو اوى ياأحلى مشرف

____________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
Tear Yas
عضو خاربهاااااااااا
عضو خاربهاااااااااا
avatar

عدد المساهمات : 995
تاريخ التسجيل : 30/11/2009
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الجمعة مارس 12, 2010 8:49 pm

1 - هل الحب دا ممكن يقل بين الطرفين لانهم بعاد عن بعض وخصوصا ان مفيش اى وسيله للاتصال ببعض ؟
لا خالص وده فى حالة لو بيحبوا بعض بجد هيفضلوا طول الوقت يفكروا فى بعضضضضضضضضضضض




2 - هل بعد فترة الاشتياق والحنين للطرف الاخر انه يحصل نوع من عدم القبول بينهم ؟
العكس هيكونوا واحشين بعض جداااااااااااااااااااااا فهيكونوا متقبلين بعض جدااااااااااااااااااااا كمان


بجد موضوع جامددددد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ũśť MẺ§§їפֿ
مشـرف قســـم
مشـرف قســـم
avatar

عدد المساهمات : 3599
تاريخ التسجيل : 02/12/2009
الموقع : http://agda3sohab.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: رد: هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟   الجمعة مارس 12, 2010 10:21 pm

ميرسي يا معنم ميشو يا جاااااااااااااامد

ميرسي يا جودي

____________________________
It Hurts To Breathe
Because Every Breath
I Take Proves ICan't Live
Without You...



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://agda3sohab.ahlamontada.com
 
هل البعد لفترة ممكن يقلل من الحب ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبـــاب كــول :: المنتدى الرومانسى :: مشاكل الحــــــــــــــب-
انتقل الى: